لیست قیمت قهوه با توجه به تقسیم بندی انواع قهوه
نوشته شده توسط : فدولا

برای اینکه به تجارت این دانه های خوراکی وارد شوید، باید لیست قیمت قهوه را در اختیار داشته باشید. هنگام انتخاب این کالا برای معاملات و تجارت، تصمیم گیری در مورد نوع دانه قهوه مهم است. دو نوع اصلی قهوه وجود دارد که باید در نظر بگیرید: قهوه عربیکا؛ Arabica ؛ و قهوه روبوستا؛ Robusta. دانه های قهوه عربیکا، شکل بیضی دارند و مسطح تر هستند؛ طعمی شیرین تر، وزن سبک تر و بافت نرم تر را ارائه می دهند.

این دانه های قهوه حدود 70 درصد کل قهوه موجود در بازار را تشکیل می دهند و به طور معمول خرید آنها گران تر است. قیمت قهوه عربیکا در بازارهای جهانی بسیار گران است و البته میزان تقاضای آن هم بالا است. از طرف دیگر دانه قهوه روبوستا از نظر اندازه، کمی کوچک تر است و طعم تندتر و تلخ تر دارد که ناشی از مقدار کافئین بسیار بالاتر در آن است. قهوه روبوستا، 30٪ از کل تولید قهوه را تشکیل می دهند.

ممکن است دانه های قهوه عربیکا با کیفیت بالاتر موجود باشند اما در بازار مشاهده می کنید که لیست قیمت قهوه برای قهوه های روبوستا، بسیار گران تر است. این امر به دلیل تقاضای شرکت های بزرگ در سطح جهانی است. این موارد ، این شرکت ها می توان به برند Nestlé اشاره کرد که یک شرکت چند ملیتی سوئیس (NESN) است که از دانه های قهوه روبوستا برای خط تولید نوشیدنی معروف نسکافه خود استفاده می کند. اما به دلیل حجم بالای فروش دانه قهوه روبوستا، هرگونه تغییر در تقاضای آن می تواند قیمت آن را به طرز چشمگیری تحت تأثیر قرار دهد.

 





:: برچسب‌ها: فروش دانه قهوه روبوستا , فروش دانه قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: