نوشته شده توسط : فدولا

زنجبیل ادویه ای است که از ریزوم گیاه زنجبیل گلدار تهیه شده است. زنجبیل یکی از بهترین روش های درمان چاقی با گیاهان دارویی محسوب می شود. برخی تحقیقات حاکی از آن است که زنجبیل می تواند به کاهش وزن کمک کند. زنجبیل ممکن است با افزایش متابولیسم و چربی سوزی، ضمن کاهش همزمان جذب چربی و اشتها، به کاهش وزن کمک کند.

 

بهترین روش های گیاهی درمان چاقی در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: درمان چاقی سریع , درمان چاقی خانگی , درمان چاقی با دارو , داروی درمان چاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

محققان عقیده دارند داروی جدید خوراکی (کشف جدید درمان دیابت) ممکن است راه را برای پیشرفت نسخه های جدید و داروهای خوراکی دیگر هموارتر سازد. وی خاطرنشان کرد: انواع دیگر قرص برای بیماران مبتلا به دیابت نیز وجود دارد، اما هنوز به اثبات نرسیده است و اثر این داروی جدید را ندارند. این داروها معمولاً توسط اسیدهای معده از بین می روند، بنابراین برای دریافت و نگه داشتن پروتئین ها در بدن ضروری است. از آنجا كه این داروی جدید، راهی را برای محافظت از پروتئین در برابر اسیدهای معده ارائه داده است، شاید سایر داروهایی كه فقط از طریق تزریق در دسترس هستند می توانند مفید واقع شوند. این مسئله هنوز هم در دست بررسی است.

قرص Rybelsus تنها یکی از چندین داروی جدید است که اخیراً برای درمان دیابت به بازار آمده است. سه داروی خوراکی برای دیابت نوع 2 در اواخر سال 2017 تصویب شد، اگرچه آنها نیز از مکانیسم های مختلفی نسبت به GLP-1 استفاده می کنند. برخی از داروهای انسولین خوراکی نیز در حال توسعه وتحقیق هستند. بازار داروهای جدید درمان دیابت به دلیل تقاضای زیاد آنها، بسیار قوی است.

میلیون ها نفر در جهان، مبتلا به دیابت هستند و حدود 90 درصد از آنها مبتلا به دیابت نوع 2 هستند. محققانی که کشف جدید درمان دیابت را ارائه دادند، خاطرنشان كردند این بیماری اغلب در افراد بالای 45 سال بروز می کند، اما امروزه تعداد بیشتری از کودکان نیز به بیماری دیابت نوع 2 مبتلا هستند. دیابت نوع 2 اکثراً یک بیماری خاموش است و بسیاری از مردم نمی دانند که به آن مبتلا هستند. این بیماری ممکن است پیشرفت داشته باشد اما هیچ علائمی بروز ندهد. فقط با آزمایش های خون به صورت ماهانه یا 6 ماهه می توان به دیابت فرد پی برد.



:: برچسب‌ها: داروی جدید درمان دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

اگر از طرفداران قهوه باشید حتما تا حالا اسم قهوه فوری را شنیده اید و برایتان سوال شده است که چرا این نوع از قهوه محبوبیت بیشتری نسبت به سایر انواع قهوه دارد. جدا از موضوع آماده شدن سریع این قهوه، ویژگی های آن دلیل اصلی جذب قهوه دوستان به خرید قهوه فوری است.

تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که در حال تولید بهترین مارک قهوه فوری هستند و در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد اما اول چند دلیل زیر را مطالعه کنید که به خوبی به شما می گویند، چرا باید در میان انواع مختلف قهوه، نوع فوری آن را انتخاب کنید.

اولین ویژگی خرید قهوه فوری این است که شما دیگر احتیاج نخواهید داشت که دانه های قهوه را پودر و بعد بجوشانید و ... بلکه در کوتاه ترین زمان ممکن نوشیدنی مورد نظر شما آماده می شود.
حاوی انواع مواد مغذی است.
قهوه خود یکی از بزرگ‌ترین منابع آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی است، حال اگر با فراوری، درصد مواد معدنی آن چندین برابر شده باشد، قطعا یک نوشیدنی بی نظیر در اختیار شما خواهد بود.
بهترین مارک های قهوه فوری با کیفیت بالا همجا در دسترس هستند اما خرید قهوه معمولا درجه یک برای همه افراد مقدور نیست و باید از فروشگاه های خاصی، خرید انجام پذیرد.
محتوای کافئین قهوه فوری اندکی کمتر است. کافئین بیش از حد ممکن است موجب اضطراب، اختلال در خواب، بی قراری، ناراحتی معده، لرز، و ضربان سریع قلب شود.



:: برچسب‌ها: خرید قهوه فوری , خرید انواع قهوه , خرید اینترنتی قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

زمانی فرد به درمان فشار خون بالا نیاز پیدا می کند که مقدار عددی که دستگاه فشارسنج نشان می دهد، بیشتر از حد نرمال باشد. فشار خون بالا اکنون به عنوان فشار خون سیستولیک بیشتر از 130 و دیاستولیک بالای 80 طبقه بندی می شود؛ یعنی همان عدد 13 و 8 در اصطلاح عامیانه و پزشکی. برای جلوگیری از ابتلا به فشار خون بالا، همه افراد باید به ایجاد تغییر در شیوه زندگی از جمله داشتن رژیم غذایی سالم، ترک سیگار و ورزش بیشتر، تشویق شوند.

درمان با دارو برای کاهش فشار خون به کمتر از 130/80 در افراد مسن تر از 65 سال و افرادی که دارای فاکتورهای خطر مانند دیابت و کلسترول بالا هستند، توصیه می شود. درمان فشار خون بالا شامل تغییر در شیوه زندگی و احتمالاً دارو درمانی است. اگر روش های درمانی از همان مراحل آغازین شروع شود می توان امیدوار بود که درمان صد در صد فشار خون، امکانپذیر است.

 

بهترین روش های درمان فشار خون در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: درمان فشارخون بالا با حجامت , درمان کاهش فشارخون , درمان فشار خون بالا در افراد دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

 یکی از مهمترین راهکارهای درمان کم خونی با طب سنتی، استفاده از گیاه گزنه یا عرق گزنه است. این گیاه دارویی سرشار از ویتامین های گروه B ویتامین C ویتامین A و ویتامین K است. تمام این ویتامین ها به جذب آهن در بدن کمک می کنند. گیاه گزنه را به صورت مکمل غذایی یا در حالت عرقیات گیاهی می توانید از بازار گیاهان دارویی خریداری کنید. دستور مصرف عرق گزنه را از فروشنده که در طب سنتی تجربه دارد سوال کنید.

 

موثرترین روش های درمان کم خونی در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: معجونی برای کم خونی , انواع کم خونی , درمان سریع کم خونی , درمان کم خونی شدید در بانوان ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

آکریل ‌آمید یک ماده شیمیایی بالقوه مضر است که در زمان بو دادن دانه های قهوه شکل می گیرد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض آکریل‌ آمید ممکن است به سیستم عصبی آسیب برساند و خطر سرطان را افزایش دهد. از آنجایی که بهترین مارک این قهوه مقادیر کمتری از آکریل آمید را در خود جای داده است، شما با خیال راحت می توانید خرید قهوه فوری را انجام دهید و لذت ببرید.

 

خرید انواع قهوه مرغوب در سایت فدولا

 



:: برچسب‌ها: خرید قهوه فوری , خرید قهوه لم , خرید قهوه کیلویی , خرید قهوه فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

بیماری ام اس اصلا یک بیماری کشنده نیست و حتی درمان ام اس امروزه به شکل های مختلف با اثربخشی بالا در حال انجام است. این جمله جواب سوال ایا بیماری ام اس کشنده است؟ را به طور کامل می دهد اما یک ابهام مطرح می شود و آن، این است که اگر بیماری کشنده نیست، چه عواقبی برای بیماران وجود دارد؟ بیماران ام اس بسته به نوع بیماری، درجات مختلفی از ناتوانی های عصبی را تجربه می کنند که به شرح برخی از آن ها طبق نشریه معروف مدیکال ساینس با نام آیا بیماری ام اس کشنده است؟ می پردازیم.

  • درگیری عصب بینایی یا عصب ابتیک

نوریت اپتیک، شایع ترین نوع درگیری مسیر بینایی است که با کاهش دید یک طرفه حاد و یا تحت حاد بروز کرده و همراه با درد چشم است. معمولا 65 درصد بیماران درگیری عصب اوکلوموتور را تجربه می کنند که نتیجه آن کاهش کنترل حرکت کره چشم است. در مقاله ایا بیماری ام اس کشنده است؟ به این موضوع هم اشاره می شود که اگر نوریت اپتیک، سر عصب را گرفتار کند، در افتالموسکوپی التهاب دیسک اپتیک دیده خواهد شد. درمان این اختلال وابسته به درمان ام اس است.

 

  • پدیده اتوف و درمان ام اس

اتوف برای اغلب مردم ناشناخته است؛ اما تحلیل آن می شود "کاهش حد بینایی به دنبال افزایش دمای بدن". این افزایش دما می تواند به دنبال ورزش، تب و یا استحمام ایجاد شود. مقاله ایا بیماری ام اس کشنده است؟ که توسط مدیکال ساینس منتشر شد همچنین به این موضوع هم اشاره دارد که افزایش دمای بدن در پدیده اتوف می تواند سبب افزایش و یا برگشت موقتی سایر علائم بیماری نیز گردد و درمان ام اس را با مشکلاتی همراه سازد.

  • اختلال در عملکرد مثانه، روده و قوای جنسی

شایع ترین شکایت ادراری در بیماری ام اس این است که به علت عدم مهار انقباض عضلات جدار مثانه، فرد توانایی کنترل ادرار را ندارد. به این حالت اسپاستیستی مثانه گفته می شود. برای اولین طی یک بررسی دقیق، مقاله ایا بیماری ام اس کشنده است؟ بیان کرد که در بحث ام اس، یبوست شایع تر از اسهال است. تقریبا 51 درصد مبتلایان به ام اس در سیر بیماری خود دچار ناتوانی جنسی می شوند. این موضوع در آقایان شایع تر است. زمانی می توان این اختلالات را درمان کرد که درمان ام اس صورت گرفته باشد.

 

  • اختلال در مسیرهای حسی

این اختلال شامل ضایعات مسیر اسپاینوتالامیک، ستون خلفی اسپاینال کورد یا نخاع و محل ورود ریشه های خلفی به اسپاینال است. شکایات حسی معمولا به صورت بی حسی، احساس سوزن سوزن شدن، سنگینی، خارش یا احساس تورم اندام بیان می شود.

زمانی که در سال 2009 مقاله ایا بیماری ام اس کشنده است؟ منتشر شد، اطلاعات کامل تری در مورد این اختلال در اخیتار پزشکان برای درمان ام اس گذاشت. در معاینات، این اختلال خود را معمولا به شکل کاهش حس ارتعاش و موقعیت، کاهش حس درد و حرارت در دیستال هر چهار اندام و همچنین نواحی جداگانه کاهش حس در روی تنه نشان می دهد.



:: برچسب‌ها: درمان ام اس خفیف , بهترین درمان ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

درمان سرطان معده با توجه به عواملی از قبیل شدت سرطان و شرایط جسمانی بیمار در نظر گرفته می شود، که می تواند شامل جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی و یا مصرف دارو باشد.

جراحی
هدف از این روش، برداشتن بافت معده و هم چنین قسمت های سالم اطراف آن است. نکته با اهمیت در ارتباط جراحی این است که هیچ یاخته سرطانی نباید باقی بماند. یکی از شیوه های درمان سرطان معده با جراحی، می تواند شامل برداشتن مخاط معده باشد. در این روش، پزشک با استفاده از آندوسکوپی، بخش کوچکی از تومور را بر می دارد.

تارگت تراپی
در این روش درمانی از داروها کمک گرفته می شود. داروهای خاصی با کمک روش های علمی جدید تولید شده اند که تنها می توانند یک سلول هدف انتخاب کنند و روی آن اثر بگذارند. در تارگت تراپی از این داروها برای درمان سرطان معده و نشانه گذاری بافت استفاده می شود.

 

روش های تشخیص به موقع سرطان در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: درمان سرطان سینه بدخیم , درمان سرطان ریه , درمان گیاهی سرطان , تازه های درمان سرطان ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

برای یافتن بهترین و موثرترین درمان فشار خون عصبی ابتدا باید یک تعریف مشخص از آن داشته باشیم. فشار خون عصبی یک بیماری ثابت و اثبات شده نیست؛ بلکه به عارضه ای گفته می‌شود که فرد در اثر عصبی شدن یا استرس بیش از اندازه، دچار افزایش فشار خون می‌شود. در حقیقت، این حالت فقط در شرایط خاص اتفاق می افتد.

به طور طبیعی، فشار خون در طول یک روز کاری، نوسان دارد، اما عوامل مختلفی نظیر سبک زندگی، غذاهایی که در روز می خورید، میزان ساعات خواب و استراحت، تحرک و ورزش و همچنین استرس و اضطراب، می‌ تواند فشار خون را به شدت تغییر دهد. ترس و اضطراب، منجر به فشار خون عصبی می ‌شوند. اگر فرد، زمینه عصبی شدن شدید را داشته باشد، این تغییرات در جهت افزایش فشار خون و در نهایت، آسیب رساندن به رگ های مغز و قلب می شود.

فردی که در کنترل عصبانیت و اضطراب خود ناتوان باشد و نتواند در آرامش به کارهای خود بپردازد، دچار نوسانات فشار خون می‌شود و در نتیجه عوارض و علائم آن آشکار می گردد. مهمترین علائم افزایش فشار خون عصبی شامل افزایش ضربان قلب، نفس نفس زدن شدید و همچنین دفع سدیم از بدن می باشد.

برای درمان فشار خون عصبی به نظر می‌رسد بهترین راهکار، کسب آرامش و تغییر سبک زندگی است؛ به گونه‌ای که به شما کمک کند درون خود را به سمت آرام‌ شدن هدایت کنید. در این مسیر، برخی از راهکارها به وجود دارد که علاوه بر تغییر شیوه زندگی، در درمان فشار خون عصبی مفید است.



:: برچسب‌ها: درمان فشار خون عصبی , درمان فشار خون طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

فلفل هندی، نوعی فلفل قرمز است که برای ایجاد طعم بسیار تند و تیز در غذاها، بسیار رایج مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده حاوی ترکیب "کامپسایسین" است که باعث شده گرمای خاصی در فلفل هندی ایجاد شود و مزایای سلامتی بی شماری را در این فلفل به همراه دارد. این را می توانیم یکی از راه های درمان چاقی با گیاهان دارویی دانست. ترکیبات داخل فلفل هندی می تواند سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و تعداد بیشتری کالری بدن را در طول روز را بسوزاند.

 

بهترین رژیم غذایی درمان چاقی در سایت فدولا



:: برچسب‌ها: درمان چاقی سریع , درمان چاقی خانگی , درمان چاقی با دارو , داروی درمان چاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

برای اینکه به تجارت این دانه های خوراکی وارد شوید، باید لیست قیمت قهوه را در اختیار داشته باشید. هنگام انتخاب این کالا برای معاملات و تجارت، تصمیم گیری در مورد نوع دانه قهوه مهم است. دو نوع اصلی قهوه وجود دارد که باید در نظر بگیرید: قهوه عربیکا؛ Arabica ؛ و قهوه روبوستا؛ Robusta. دانه های قهوه عربیکا، شکل بیضی دارند و مسطح تر هستند؛ طعمی شیرین تر، وزن سبک تر و بافت نرم تر را ارائه می دهند.

این دانه های قهوه حدود 70 درصد کل قهوه موجود در بازار را تشکیل می دهند و به طور معمول خرید آنها گران تر است. قیمت قهوه عربیکا در بازارهای جهانی بسیار گران است و البته میزان تقاضای آن هم بالا است. از طرف دیگر دانه قهوه روبوستا از نظر اندازه، کمی کوچک تر است و طعم تندتر و تلخ تر دارد که ناشی از مقدار کافئین بسیار بالاتر در آن است. قهوه روبوستا، 30٪ از کل تولید قهوه را تشکیل می دهند.

ممکن است دانه های قهوه عربیکا با کیفیت بالاتر موجود باشند اما در بازار مشاهده می کنید که لیست قیمت قهوه برای قهوه های روبوستا، بسیار گران تر است. این امر به دلیل تقاضای شرکت های بزرگ در سطح جهانی است. این موارد ، این شرکت ها می توان به برند Nestlé اشاره کرد که یک شرکت چند ملیتی سوئیس (NESN) است که از دانه های قهوه روبوستا برای خط تولید نوشیدنی معروف نسکافه خود استفاده می کند. اما به دلیل حجم بالای فروش دانه قهوه روبوستا، هرگونه تغییر در تقاضای آن می تواند قیمت آن را به طرز چشمگیری تحت تأثیر قرار دهد.

 



:: برچسب‌ها: فروش دانه قهوه روبوستا , فروش دانه قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

کاهش اندک سدیم در رژیم غذایی شما می تواند سلامت قلب شما را بهبود ببخشد و فشار خون را در در حدود 5 تا 6 میلی متر جیوه کاهش دهد. این بسیار در درمان فشار خون مفید خواهد بود. تأثیر مصرف سدیم بر فشار خون در بین گروه های مختلف، متفاوت است. به طور کلی، باید مصرف سدیم را به 2300 میلی گرم (میلی گرم) در روز یا کمتر محدود کنید. با این حال، مصرف سدیم کمتر - 1500 میلی گرم در روز یا کمتر - برای اکثر بزرگسالان، ایده آل است.

 

موثرترین روش های درمان فشار خون در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: درمان فشارخون بالا با حجامت , درمان کاهش فشارخون , درمان فشار خون بالا در افراد دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

در زیر به چند مورد از ورزش های مناسب برای درمان پروستات اشاره خواهیم کرد :

یوگا

یوگا، ماهیچه های کف لگن را تقویت کرده و قدرت عضلانی را افزایش پیدا می دهد. همچنین درمان پروستات با ورزش یوگا به دلیل کاهش فشار روی پروستات بسیار مورد توجه است. با کمک یوگا، استرس کاهش پیدا کرده و علائم هیپری پلازی پروستات به مرور زمان کم می شود.

 ایروبیک یا ورزش های هوازی

تمرینات هوازی باعث افزایش مصرف کالری در طول تمرین و چند ساعت پس از تمرین می شود. درمان پروستات با ورزش ایروبیک یا ورزش های هوازی به این دلیل مورد توجه است که ورزش های هوازی با افزایش سطح طبیعی آنتی اکسیدان ها و حذف مولکول های التهابی از سرطان جلوگیری می کنند. از جمله این ورزش ها عبارتند از:

  • راه رفتن سریع
  • رقصیدن
  • پیاده روی
  • شنا، دویدن
  • دوچرخه سواری
  • تنیس

کوبلر
در این حالت که شبیه به نشستن چهار زانو می باشد، کف پاها را به یکدیگر بچسبانید و آهسته آهسته زانو ها را به سمت زمین حرکت دهید. درمان پروستات با ورزش کوبلر می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

سر به زانو
برای قرار گرفتن در وضعیت سر به زانو، ابتدا می بایست روی زمین بنشینید و پاها را به مقابلتان صاف کنید. زانو های خود را اصلا نباید در این حرکت خم کنید. دستان خود را به صورت صاف و کشیده به سمت نوک انگشتان پا دراز کنید. چانه را به پا بچسبانید و سر به سمت عقب و جلو بچرخانید.

 کمان 

در ورزش کمان به روی شکم دراز بکشید. دست‌ها را از بازوها رها و باز کنید به صورتی که دستها از آرنج ها در هوا قرار گیرند. پاها را از پاشنه‌ها بلند کنید و در هوا نگه دارید کم کم فاصله پا را از زمین زیاد کرده به نحوی که زانوها کمی خم شوند. آرام دست‌ها را به سمت عقب کشیده و هر دو مچ پا را با دست بگیرید. سر را بالا برده و قفسه سینه و شانه‌ها را به سمت بالا بکشید.

 

جدیدترین روش های کشف شده درمان پروستات در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: جدیدترین درمان پروستات , کشف درمان پروستات , داروی درمان قطعی پروستات ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

سیستم متابولیک ما برای ماهیچه ‌سازی، آب شدن چربی‌ ها، عملکرد بهتر و پیشگیری از بیماری‌ها به یک رژیم غذایی برای متعادل سازی وزن نیاز دارد. بدون تغذیه حساب شده، بدن بیشتر در خطر بیماری ‌ها، عفونت‌ها و آسیب‌ها قرار می ‌گیرد. این روند در کودکان شدیدتر بوده و ممکن است تا آخر عمر آن ها را با مشکلات جدی رو به رو سازد. با توجه به این که برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن شامل اصولی خاص است، کمک می کند هم وزن خود را کاهش دهید و هم مواد غذایی مورد نیاز را دریافت کنید. افزایش آمار چاقی و بیماری‌ های وابسته به آن خبر از نبود برنامه رژیم غذایی برای افراد چاق که مناسب باشد یا عدم رعایت برنامه ها از سوی افراد می دهد.

این مشکل در کشورهای اروپایی به قدری زیاد شده که چهار علت اصلی مرگ و میر را بیماری ‌های زیر معرفی کرده ‌اند:

  • بیماری‌های قلبی
  • سرطان یکی از بیماری هایی است که در صورت نداشتن برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن به وجود خواهد آمد !
  • سکته مغزی
  • دیابت

تحقیقی که در سال 2016 در دانشگاه لیورپول انجام شده به خوبی این مطلب را به اثبات رساند که اکثر برنامه های رژیم غذایی به خصوص برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن توسط متخصصان نوشته می شوند و مشکلی ندارد و اشکال از تصورات اشتباه ما از رژیم غذایی باعث شده تا نتوانیم وزنمان را پایین بیاوریم.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی کاهش وزن , رژیم غذایی لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

پودر قهوه معمولی (قهوه فوری): در 2 - 3 میلی گرم در هر وعده، 0.25 - 0.38 میلی گرم کافئین وجود دارد.

قهوه فوری (دم کرده): در 3 - 4 میلی گرم در هر وعده، 0.38 - 0.5 میلی گرم کافئین وجود دارد.

قهوه Drip: در 65 - 120 میلی گرم در هر وعده، 8.13 میلی گرم - 15 میلی گرم کافئین وجود دارد.

قهوه دم کرده: در 95 میلی گرم در هر وعده، 11.88 میلی گرم کافئین وجود دارد.

قهوه دم کرده سرد: در 200 میلی گرم در هر وعده، 12.5 میلی گرم کافئین وجود دارد.

قهوه نیترو: در 325 میلی گرم در هر وعده، 20.31 میلی گرم کافئین وجود دارد.

قهوه اسپرسو: در60 - 102.67 میلی گرم در هر وعده، 30 – 34/ 51 میلی گرم کافئین وجود دارد.

خرید قهوه کافئین دار: در 702 - 928 میلی گرم در هر وعده، 58.5 - 77.33 میلی گرم کافئین وجود دارد.

 

خرید مرغوب ترین قهوه با تخفیف ویژه در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: خرید قهوه لم , خرید قهوه فرانسه , خرید قهوه کیلویی , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

به نظر می‌رسد بهترین راهکار برای نگهداری قهوه، چه به حالت دانه های خام یا دانه های برشته شده و حتی پودر قهوه، ذخیره کردن آنها در بطری ‌های شیشه ‌ای باشد؛ اما این راهکار بهترین شیوه نخواهد بود! برای حفظ طراوت عطر و طعم قهوه باید آنها را به دور از رطوبت و گرما، نور و بوهای نامطبوع نگهداری کرد. فراموش نکنید اگر قهوه در کنار سایر مواد غذایی قرار گیرد، به سرعت می‌تواند بوی آنها را به خود جذب کند.

اگر در حوزه خرید قهوه و فروش قهوه به صورت عمده فعالیت می کنید، تمام موارد فوق را در نظر داشته باشید. به یاد داشته باشید که نگهداری قهوه در یخچال کار صحیح نیست؛ چرا که مقدار رطوبت داخل یخچال در وضعیت قهوه ها به سرعت تاثیر می گذارد. 

بهتر است قهوه را در ظروف شیشه‌ای یا سفالی نگهداری کنید و درب آن را مهر و موم نگه دارید. اگر خرید قهوه و فروش قهوه به صورت عمده و فله ای انجام می شود، حتماً باید حجم زیاد قهوه را به چند قسمت تقسیم کنید، تا نگهداری از آن ساده تر باشد. ظروف نگهداری قهوه باید در مکان خشک و خنک و تاریک قرار گیرند.

دقت داشته باشید که پس از آنکه دانه قهوه خام، برشته شد، به سرعت تازه بودن خود را از دست می دهد. اگر قهوه برشته شده خریداری می کنید، حداکثر دو هفته می توانید از آن استفاده کنید؛ پس از آن، طراوت و طعم واقعی قهوه از بین می رود.



:: برچسب‌ها: خرید قهوه عربیکا , خرید بهترین مارک قهوه در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

امروزه با پیشرفت ها علمی صورت گرفته، استفاده از پروبیوتیک ها در درمان بیماری های مختلف چندین برابر شده است. تحقیقات به خوبی این موضوع را نشان داده اند که این مواد می توانند در القای بهبودی نسبت به دارونما بهتر باشند. زمانی استفاده از پروبیوتیک ها در روند درمان بیماری ها از جمله درمان کولیت اولسراتیو اهمیت بیشتری پیدا می کنند که متوجه می شویم، هیچ گونه عارضه جانبی جدی در استفاده از آن ها مشاهده نشده است.

باتوجه به این که سازمان های درمانی زیادی هزینه زیادی روی فراوری درمانی این ماده قرار داده اند، متوجه می شویم که قدرت آن نسبت به بسیاری از روش ها موجود، بهتر است. اهداف و ویژگی ها در درمان کولیت اولسراتیو به کمک مواد پروبیوتیک به شکل زیر طبقه بندی می شوند. در ضمن لازم به ذکر است که بگوییم پروبیوتیک ها برای درمان هم اکنون در درسترس هستند و شما با مشورت پزشک می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • این مواد در مقایسه با دارونما می ‌توانند باعث پیشرفت القای بهبودی بالینی شوند.
  • بیماران در معرض آسیب ها کمتری قرار دارند و رشد روند درمانی بسیار بیشتر از روش دارونما است.
  • در مورد پروبیوتیک باید به این موضوع هم اشاره داشت که فرد بیمار باید دائم زیر نظر پزشک باشد.
  • تحقیق دانشگاه سوئیس روی مقایسه نقطه اثر این مواد و دارونماها نشان می دهد که پروبیوتیک‌ ها در مقایسه با دارونما باعث بهبود بیشتر بیماری می ‌شوند.


:: برچسب‌ها: درمان کولیت روده , بهترین درمان کولیت , درمان کولیت با پروبیوتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

در رژیم غذایی کاهش وزن ،این مورد علاوه بر اینکه میان وعده‌ ای خوشمزه هستند، منبع رژیمی نیز به حساب می ‌آیند. سعی کنید از میوه‌های تازه بیشتر استفاده کنید. اگرچه این گروه سرشار از قند هستند، اما به دلیل طبیعی بودن، نسبت به مواد غذایی شیرین شده، انتخاب بهتری به حساب می‌ آیند. برخی برای رژیم غذایی کاهش وزن قند موجود در میوه ها را بهانه می کنند و آن ها را کنار می گذارند که این به شدت اشتباه است و می تواند سوء‌تغذیه، انواع بیماری‌ ها، فقر ویتامین، ریزش مو و خراب شدن پوست را به دنبال داشته باشد.

 

برنامه رژیم غذایی رایگان برای کاهش وزن در یک هفته را از سایت فدولا دریافت کنید.

 



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی آنلاین , رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو , رژیم غذایی در جدول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

برای سلامتی بیشتر در رژیم خود، غذاهای گیاهی مانند میوه، سبزیجات و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات ها را مصرف کنید. برای درمان چاقی، دریافت منابع لاغر کننده همچون منابع حاوی پروتئین نظیر لوبیا، عدس و سویا و مصرف گوشت بدون چربی را در دستور رژیمی خود قرار دهید. سعی کنید هفته ای دو بار ماهی بخورید. مصرف نمک و شکر اضافه را محدود کنید. مقادیر کمی از چربی ها را مصرف کنید و مطمئن شوید که آنها از منابع سالم مانند روغن زیتون، کلزا و دانه های مغذی تولید شده اند.

 

برنامه رژیم غذایی آنلاین درمان چاقی را از سایت فدولا دریافت کنید.

 



:: برچسب‌ها: درمان چاقی سریع , درمان چاقی خانگی , درمان چاقی با دارو , داروی درمان چاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

سرطان بدخیم به حالتی گفته می شود که تومور وارد مرحله متاستازدهی شده است. در این مرحله، بیماری به حدی پیشرفت کرده است که نمی توان آن را با درمان های معمول برطرف کرد. در این مرحله معمولا درمان های طب سنتی هم کارایی خود را از دست می دهند. برای درمان قطعی سرطان بدخیم، پزشک ناچارا به درمان های احتمالی و نوین روی می آورد.

با آن که در بسیاری از موارد یکی از این روش های درمانی پاسخ لازم را ایجاد می کنند؛ اما این درمان ها همواره صد در درصدی و کاملا جوابگو نیستند. به طور کلی روش های نوین درمان سرطان بدخیم در یکی از گروه های زیر قرار می گیرد که پزشک با بررسی میزان پیشرفت و شرایط دیگر، یکی از آن ها را که مناسب تر است انتخاب می کند:

جراحی
پرتودرمانی
شیمی درمانی
پیوند مغز استخوان
هومرمون درمانی
ایمونوتراپی
لازم نیست نگران باشید. پزشک قبل از انتخاب هریک از این موارد و شروع درمان سرطان، تمامی مراحل را به طور کامل برایتان توضیح می دهد تا با خیال راحت مراحل درمانی را طی کنید.

 

موثر ترین روش های درمان سرطان سینه در سایت فدولا

 



:: برچسب‌ها: تازه های درمان سرطان , درمان سرطان کبد , راه های درمان سرطان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

اگر منابع علمی مرتبط با طب سنتی و درمان پروستات را مطالعه کرده باشید، به خوبی می دانید که یکی از منابع معدنی که برای درمان بیماری های مختلف پروستات استفاده از آن توصیه می شود، سلنیوم است. در مقاله منتشر شده در سال 2009 در دانشگاه جان هاپکینز با نام، برای درمان پروستات چه بخوریم ،به خوبی به اثرات سلنیوم پرداخته شده و گستره ای از ویژگی ها و معایب آن بیان شد. در این مقاله آمده است که این ماده معدنی نقش پیشگیرانه‌ در برابر سرطان پروستات ایفا می‌ کند. این ماده مفید در گردو به خصوص گردوی برزیلی، غذاهای دریایی، ماهی، سبوس گندم، جوانه‌ی گندم، جو دو سر و برنج قهوه ‌ای وجود دارد.

البته منظور از پیشگیرانه این است که افرادی که از مواد حاوی سلنیوم استفاده می کنند با احتمال کمتری برای گرفتار شدن در دائم سرطان پروستات رو به رو هستند اما افراد مبتلا هم می توانند با مواد حاوی این ماده معدنی به تسریع درمان خود کمک کنند. اگر به دنبال این هستیم که برای درمان پروستات چه بخوریم ،این مورد می تواند یکی از گزینه های بسیار عالی باشد.



:: برچسب‌ها: بهترین درمان پروستات , درمان پروستات با سلنیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

تپش قلب باعث می شود احساس کنید که قلب شما خیلی سخت یا بسیار سریع می تپد؛ شما در این حالت، ضربان قلب خود را احساس می کنید و حتی میزان ضربه را در قسمت های سینه ، گلو یا گردن می شنوید. در این شرایط، شما تپش قلب دارید و باید علت را جویا شوید. پزشک متخصص به شما کمک می کند تا مراحل درمان استرس و تپش قلب را دنبال کنید. استرس و تپش قلب می تواند آزاردهنده و یا حتی خطرناک باشد.

به طور عادی، استرس یا تپش قلب، معمولاً جدی یا مضر نیست و اغلب به زودی از بین می رود. بیشتر اوقات، این حالت، در اثر استرس و اضطراب ایجاد می شوند؛ همچنین به دلیل مصرف زیاد کافئین (قهوه های حاوی کافئین بالا)، نیکوتین یا الکل زیاد، استرس و تپش قلب اتفاق می افتد. در موارد نادر، تپش قلب می تواند نشانه ای از بیماری جدی برای قلب باشد. بنابراین، اگر تپش قلب دارید، برای درمان استرس و تپش قلب به پزشک مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین درمان استرس , درمان استرس و تپش قلب ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

یکی از معروف ترین عرقیات گیاهی که برای درمان فشار خون بالا توصیه شده است، گیاه بومادران است. این گیاه می تواند رگ های خونی را باز کند و فشار خون را کاهش دهد. عدد فشار حداکثر و حداقل که در دستگاه فشار خون نشان داده می شود برای افراد مبتلا به فشارخون بالا، بیشتر از ۱۳ و بیشتر از 8 است. درمان فشار خون بالا با عرقیات گیاهی بومادران، این اعداد را کاهش می دهد. این عرقیات گیاهی برای مادران باردار توصیه نمی شود.

 

مهم ترین توصیه های درمانی فشار خون در سایت فدولا

 



:: برچسب‌ها: درمان فشار خون بالا , درمان فشار خون در منزل , درمان فشار خون جوانان , درمان فشار خون عصبی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

روز به روز شاهد دستاورد های جدیدی در حوزه تکنولوژی هستیم. ورود تکنولوژی های جدید به عرصه درمان، فرصت هایی را برای پزشکان فراهم کرده است تا بتوانند بیماری های صعب العلاج را درمان کنند. محققان دارویی هوشمند ساخته اند که توانایی بالایی در درمان سرطان دارد. این داروی جدید با تقویت گلبول های سفید خون، بیمار را به داروی هوشمندی تبدیل می کند که با شناسایی تومورهای سرطانی، پیشرفت و رشد آن ها را متوقف می کند . در مرحله بعد آن ها را نابود می کند و دیگر اجازه فعالیت به آنها نمی دهد.

در تازه های درمان سرطان ما شاهد در اوج بودن این روش و دو روش دیگر هستیم. هرچند ممکن است هیچ وقت درمان قطعی برای انواع سرطان کشف نشود اما هر متود جدیدی که بتواند از شدت علائم و دردهای بیماران بکاهد، مورد استقبال قرار می گیرد. به تازگی گاردین خبر از به کارگیری هوش مصنوعی در درمان سرطان داده است. محققان امیدوارند با کمک این روش بتوانند سلول های سرطانی را شناسایی و آن ها را نابود کنند. با توجه به اینکه در این پروسه، ربات های دخالت خواهد داشت، میزان خطای انسانی صفر می شود.

 

موثرترین روش های درمان سرطان بدخیم در سایت فدولا

 

 



:: برچسب‌ها: درمان سرطان ریه در طب اسلامی , قرص برای درمان سرطان ریه , درمان سرطان معده , درمان سرطان سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

  • اصلاح حالت بدن

حفظ یا بهبود تعادل و توازن مهره ها یکی از هدف‌ های اولیه ‌ی درمان است. شما باید تغییرات به وجود آمده در حالت مهره های خود را تحت نظر داشته باشید تا بدین ترتیب بتوانید آن‌ها را اصلاح کنید. شاید تصور بر این باشد که این روش از درمان روماتیسم ستون فقرات با طب سنتی مشتق می شود؛ اما به دلیل دخالت دستگاه های جدید، نمی توان اینگونه برداشت کرد.

  • اوزون تراپی

یک روش درمانی کم تهاجمی برای مشکلات اسکلتوماسکولار است که در طی آن، ترکیبی از یک محلول دارویی طبیعی و اکسیژن فعال به طور مستقیم به بافت ملتهب شده تزریق می‌ شوند. درمان روماتیسم ستون فقرات با ازون تراپی آسان بوده و زمان زیادی از شما نمی گیرد.

  • لیزر تراپی سرد در درمان روماتیسم

لیزر درمانی سطح پایین می ‌تواند اثر خوبی بر روی دردهای روماتیسمی داشته باشد. اشعه ‌ی لیزر در طول ‌موج ‌های منظم به درون بافت ‌ها نفوذ کرده و پاسخ ‌های شیمیایی و بیولوژیکی تولید می‌ کند. زمانی که این نور جذب می ‌شود، باعث تشکیل مولکول‌ های اکسیژن تکی شده که تولید انرژی زیستی را تا 10 برابر سریع ‌تر می ‌کنند.

  • الکتروتراپی

یکی از کارآمدترین شیوه‌های درمان روماتیسم ستوان فقرات است. تحریک الکتریکی اعصاب از طریق پوست، یکی از انواع این روش است که از جریان الکتریکی با فرکانس بالا برای تحریک اعصاب استفاده می‌ کنند. این نوع روش درمانی می‌ تواند به شکل موثری علائم روماتیسم ستون فقرات مانند درد و التهاب را کاهش دهد.



:: برچسب‌ها: درمان روماتیسم ستون فقرات , بهترین درمان روماتیسم , درمان روماتیسم طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()