نوشته شده توسط : فدولا

همه می دانند که قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در کل دنیا است که هم به صورت سرد و هم به صورت گرم سِرو می شود. قهوه، دنیای شگفت انگیزی دارد؛ دنیایی که پر است از انواع مزه ها و طعم ها؛ این نوشیدنی خوشمزه با هر چیزی جور در می آید و نهایتاً باز هم خوشمزه است. اسپرسو، لاته، فرانسه، ترک، قهوه فوری، آیس کافی و غیره، همگی لیست بلند بالایی هستند که می توانیم از انواع قهوه و مشتقات آن تقدیم شما کنیم. کمتر کسی است که این نوشیدنی جذاب و خوشمزه را نوشیده باشد و تمایل نداشته باشد که مجدداً آن را بنوشد!

قهوه ها می توانند در بسته بندی های مختلف و با گرم های مختلف به فروش برسند. این دانه های قهوه ای رنگ و تلخ مزه، فواید بسیار زیادی هم برای بدن دارند. به همین دلیل است که مصرف معینی از این نوشیدنی در طول روز، از جانب پزشکان معمولاً پیشنهاد می شود. معمولاً قهوه را بخاطر بالا بردن سطح انرژی بدن، برطرف کردن خستگی های ذهنی و افزایش کارایی مغز استفاده می کنند. شاید به همین دلیل است که در اکثر جاهای دنیا، نوشیدن قهوه در ابتدای صبح، به یک اصل روزمرگی تبدیل شده است.



:: برچسب‌ها: خرید قهوه فوری , خرید قهوه ارزان , خرید قهوه آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

آشنایی با انواع روش های پیشنهادی برای درمان سرطان از جمله درمان سرطان سینه با طب سنتی، بر اساس راهکار هایی عملی و کاملا تجربی، نقش مهمی در روند بهبود بیماران خواهد داشت. مصرف قهوه آرامش لازم برای بیمار را در حین دوره درمان فراهم می نماید. یک آزمایش بسیار مهم در سال 2011 نشان داد، که مصرف قهوه به صورت روزانه ریسک ابتلا به سرطان از جمله سرطان سینه را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد.

البته این موضوع صرفا مرتبط با جلوگیری و پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه نیست، بلکه مصرف قهوه می تواند در روند درمان به صورت قابل توجهی هم چون مکملی گیاهی و موثر عمل نماید. درمان سرطان سینه با طب سنتی از جمله روش های توصیه شده به جهت عدم ورود مواد شیمایی و هم چنین امکان افزایش سرعت بهبود در درمان به شمار می آید.

سرطان پستان (سرطان سینه) شایع ترین نوع سرطان در بانوان است که قطعا درمان آن با بررسی ویژگی ها و شرایط جسمی افراد امکان پذیر می گردد. در این بین مصرف ترکیباتی هم چون قهوه، می تواند شرایط موجود را به نحو چشمگیری تغییر دهد.



:: برچسب‌ها: درمان سرطان , درمان سرطان طب سنتی , درمان سرطان دهانه رحم ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

داروهای مبارزه با این سرطان براساس نوع و درجه آن تعیین می شود. داروی درمان پروستات خوش خیم به دو شکل صورت می گیرد. دسته اول داروهایی که از گذشته برای درمان پروستات خوش خیم مصرف می شدند و داروهای کنونی، که شامل موارد زیر هستند:

  • تامسولوزین

نوعی قرص آلفا بلاکر است. این داروی درمان قطعی پروستات با مسدود سازی رسپتورهایی که در غده پروستات قرار دارند، کار می کند. تامسولوزین سبب منبسط شدن عضله پروستات می شود. این انبساط سبب کاهش فشار بر روی حالب شده و اجازه می دهد که ادرار آزادانه از غده پروستات عبور کند. همچنین، در این حال دفع ادرار و تخلیه مثانه آسان تر خواهد شد.

  • فیناستراید و درمان پروستات

این داروی درمان پروستات با نام تجاری پروسکار و پروپشیا وجود دارند. همچنین، این دارو به عنوان یک داروی ژنریک هم موجود است. داروهای ژنریک معمولا قیمت کم تری نسبت به نسخه های تجاری خود دارند. عملکرد این دارو این گونه است که با کاهش مقدار هورمون دی هیدرو تستوسترون (DHT) در بدن، اثر خود را اعمال می کند. هورمون دی هیدرو تستوسترون معمولا سبب بزرگ تر شدن غده پروستات شده و کاهش آن به جلوگیری از بزرگ شدن غده پروستات کمک می کند.



:: برچسب‌ها: درمان قطعی پروستات , درمان پروستات طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

اینکه شروع علائم ام اس را محدود به سنی خاص بدانیم، شاید کار درستی نباشد. بسته به شرایط و شدت بیماری، افراد در سنین مختلف علائم بیماری را آشکار می کنند. معمولا علائم اولیه بیماری ام اس بین 25 تا 45 سالگی شروع می ‌شود.

ولی این احتمال نیز وجود دارد که این بیماری در دوران کودکی یا پس از 45 سالگی شروع شود؛ ولی به ‌طور کلی بیماری در این گروه‌ های سنی، کمتر بروز می ‌کند. توجه داشته باشید که وقتی بیماری علائم خود را آشکار کرد، بلافاصله باید درمان ام اس شروع شود.

این مورد از علائم اولیه بیماری ام اس نشانه ای برای آسیب وسیع است و باید جدی گرفته شود. زمانی که اختلالات بینایی و تاری دید شروع می شود، ام اس آسیب به اعصاب اصلی را آغاز کرده و باید هرچه سریع تر درمان ام اس برای فرد در نظر گرفته شود. از آنجایی که بیماری ام اس به CNS حمله می کند، کاهش و ضعف حافظه، ناتوانی در تمرکز، صحبت ‌کردن و مشکلات زبانی از اختلالات رایج در نتیجه پیشرفت بیماری است که البته در بیشتر اوقات می ‌تواند از علائم شروع این بیماری هم باشد.



:: برچسب‌ها: درمان ام اس , درمان ام اس خفیف , درمان ام اس دکتر خیراندیش , درمان ام اس در کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

  • شربت سیر

طعم این گیاه به علت بوی نامطلوب آن، مورد پسند هرفردی نیست. شربت سیر علاوه بر این که دارای خواص های دارویی است، مصرف آن را آسان تر می کند. این شیوه از مصرف، درمان روماتیسم با سیر را برای شما لذت بخش می کند. برای تهیه شربت سیر، 7 قاشق چای خوری جوشانده سیر را با 7 قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید، سپس آن را در دمای پایین حرارت دهید تا به صورت شربت غلیظی درآید. حداقل 5 بار در روز این شربت بنوشید.

  • چای سیر و درمان روماتیسم

نوشیدن چای یا دم کرده، یکی از معمول ترین روش های مصرف گیاهان دارویی است. برای تهیه چای سیر، یک قاشق پودر سیر را در یک لیوان چای بریزید، پس از 10 دقیقه آن را میل کنید. بهتر است در این روش به جای چای، از قهوه استفاده کنید تا اثر درمانی چندین برابر شود.

  • گارلیک

این روش درمان روماتیسم با سیر دارای خاصیت جذب متمادی بوده که سبب می شود بوی نامطبوع در تنفس احساس نشود. این قرص دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد سرطان است که در دمای منهای 22 درجه سانتی گراد و محیط خلا که باعث حفظ تمام خواص سیر طبیعی می شود، تولید شده است. نتایج یک پژوهش که در مجله‌ی MBC منتشر شده است نشان می دهد که روش اول از سایرین موثرتر است.



:: برچسب‌ها: درمان روماتیسم با سیر , درمان روماتیسم مفصلی , درمان روماتیسم زانو ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

ابهامی که امکان دارد برای بیماران یا خانواده های آن ها پیش بیاید، این است که آیا با داروهای موجود امکان درمان کبد چرب گرید 3 وجود دارد یا خیر؟ برای درمان بیمارانی که کبد چرب غیر الکلی دارند، بهترین روش همانگونه که اشاره شد، اصلاح شیوه زندگی و تغذیه است. این بیماران اگر اضافه وزن دارند، باید آن را کاهش داده و درست و منظم ورزش کنند و از خوردن غذاهای آماده و به اصطلاح فست فود پرهیز نمایند. بیماران کبد چرب غیر الکلی نباید مواد پر چرب و دارای نگهدارنده مصرف نمایند.

اما برای درمان کبد چرب گرید 3 و بیمارانی که دچار فیبروز شده اند، داروهایی تجویز می شود. درمان دارویی کبد چرب گرید 3 برای بیمارانی که دچار فیبروز شده اند، تجویز ویتامین E و پیوگلیتازون است. البته قبل از تجویز این داروها باید خطر عوارض جانبی آن بررسی گردد. بیمارانی که دیابت دارند، نمی توانند این داروها را مصرف کنند.



:: برچسب‌ها: درمان کبد چرب , درمان فوری کبد چرب , درمان کبد چرب گرید 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا
  • رژیم های غذایی با کالری محدود

برای درمان چاقی سریع، پزشک ممکن است رژیم کم کالری شامل 1200 تا 1500 کالری در روز برای زنان و 1500 تا 1800 کالری در روز برای مردان توصیه کند. میزان کالری بستگی به وزن بدن و سطح فعالیت بدنی شما دارد. رژیم کم کالری با انواع غذاهای سالم، انواع مواد مغذی مورد نیاز برای سالم ماندن بدن شما را تأمین می کند.

  • رژیم روزه داری متناوب

روزه داری متناوب یکی دیگر از راه های کاهش مصرف غذا است که به عنوان راهکاری برای کاهش وزن و درمان چاقی سریع مورد توجه قرار گرفته است. در این رژیم، یک روز، غذاهای آزاد برای فرد توصیه می شود. محققان تنها چند مطالعه محدود را در مورد روزه داری متناوب به عنوان راهکاری برای کاهش وزن انجام داده اند. آنها هیچ اطلاعات اثبات شده ای به دست نیاوردند که نشان دهد اثرات این رژیم در طولانی مدت، در ایمنی و اثربخشی روزه داری برای حفظ وزن طولانی مدت، مفید هستند.



:: برچسب‌ها: درمان چاقی سریع , درمان چاقی خانگی , درمان چاقی بلغمی دکتر خیراندیش ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

استرس می تواند باعث اضطراب، افسردگی، فشار خون بالا و دیابت نوع 2 شود. این راهکارهای طبیعی، روش هایی را برای خاموش کردن احساس استرس و اضطراب بدون مراجعه به مطب پزشک فراهم می کند. همان چیزی که در درمان استرس شدید در طب سنتی، مطرح می شود.

برخی از داروها، برای درمان استرس، بسیار سریع عمل می کنند. با این حال، این اثرات آرام بخش آنها موقتی است و عوارض جانبی ناخواسته ممکن است رخ دهد. دلیل اینکه داروهای گیاهی بسیار مفید هستند این است که می توانید راهکارهای مقابله با اضطراب را بیاموزید و از مواد طبیعی برای درمان استفاده کنید.

درمان استرس شدید در طب سنتی، ارزان قیمت، بی خطر، در دسترس و بسیار موثر هستند و عوارض جانبی کمتری نسبت به داروهای شیمیایی تجویزی دارند. مصرف قهوه، می تواند خستگی روزانه را برطرف کند. البته قهوه هایی که کافئین زیادی داشته باشد می تواند ضربان قلب را افزایش دهد و احساس اضطراب در فرد ایجاد کند.



:: برچسب‌ها: درمان استرس , درمان استرس زنان , درمان استرس شدید , درمان استرس فکری ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

وقتی شما برای خرید قهوه ارزان از فروشگاه های معتبر اقدام می کنید، دیگر نگرانی درباره کیفیت این محصول پرطرفدار و مشتقات آن برای شما وجود نخواهد داشت. از طرفی، فروشگاه های معتبر عموماً برندهای معتبر قهوه را در بسته بندی های مختلف و به صورت اصل ارائه می دهند و معمولاً از خدمات پس از فروش خوبی برای محصولات خود برخوردار هستند. این فروشگاه ها علاوه بر تامین برندهای معتبر دنیا، خودشان نیز قهوه های با کیفیت را به صورت فله خریداری می کنند و سپس در بسته بندی های مختلف و استاندارد، به فروش می رسانند.

یادتان باشد که خرید قهوه ارزان، تنها از فروشگاه هایی امکان پذیر است که شناخت و تخصص کافی، درباره خود قهوه و مشتقات آن داشته باشند. از این رو به هر تیتری با عنوان "خرید انواع قهوه ارزان" اعتماد نکنید و سعی کنید که نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر را برای تامین قهوه مورد نیاز خودتان انتخاب نمایید. برای شناسایی این فروشگاه ها نیز نیاز است کمی حوصله به خرج دهید و تحقیق کنید تا بتوانید به قهوه مورد نیاز خود با کیفیت عالی و قیمت متناسب و ارزان، دسترسی پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: خرید قهوه ارزان , خرید قهوه فوری , خرید قهوه جوش , خرید قهوه ترک ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

صفتی که در فروش دانه قهوه عربیکا نیکاراگوئه این قهوه را به خوبی توصیف می کند؛ عطر بی نظیر آن با رایحه کاراملی، شکلاتی و مرکبات است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با قهوه تلخ میانه خوبی ندارید، قهوه عربیکا نیکاراگوئه بهترین گزینه برای شما محسوب می شود زیرا طعم این قهوه به مرکباتی مانند لیمو و شکلات نزدیک است. خشک کردن این قهوه به صورت طبیعی و با نور خورشید انجام می شود. طبق آخرین آمار از فروش دانه قهوه عربیکا نیکاراگوئه این کشور توانسته جایگاه 12 تولید قهوه را به خود اختصاص دهد.



:: برچسب‌ها: فروش دانه قهوه عربیکا , فروش دانه قهوه خام , فروش دانه قهوه سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

همان گونه که می دانید ام اس یک اختلال نورواتوایمیون است که در آن سلول های بافت CNS مورد تهاجم قرار می گیرند. بسیاری از بیماران با شنیدن این موضوع برایشان این سوال پیش می آید که ایا بیماری ام اس کشنده است؟

اگرچه ام اس اختلال زیادی را برای فرد به همراه دارد و می تواند توانایی های زیادی را از بیمار سلب کند؛ اما به هیچ وجه به عنوان یک بیماری کشنده شناسایی نشده است. تحقیقات زیادی برای بررسی میزان آسیب های ام اس و درصد کشندگی آن انجام شده است؛ اما نتایج همگی آن ها حاکی از آن است که بیماری ام اس یک بیماری محدود کننده بوده و به هیچ وجه باعث مرگ نمی شود.

منظور از محدودکننده بودن این نیست که فرد به طور کامل فلج می شود، بلکه منظور این است که برخی از حرکت ها برای او سخت می شود. اخیرا یک مقاله جالب در بریتانیا منتشر که عنوان آن « درمان ام اس یا مرگ بود». این مقاله بیماران را بسیار مضطرب ساخت؛ اما حقیقت چیز دیگری بود.

خلاصه این مقاله به شرح زیر است. «شاید تصور عامه این باشد که بیماری ام اس کشنده است؛ اما این بیماری به هیچ وجه کشنده نیست و تنها دلیلی که می توان برای کشنده بودن آن بیان کرد این است که فرد با اختلالات حرکتی ایجاد شده به بیرون از منزل برود و سانحه ای برای او روی دهد.»



:: برچسب‌ها: درمان ام اس خفیف , درمان ام اس طب سنتی , درمان ام اس در کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

با یک برنامه رژیم غذایی هفتگی، با هدف کاهش وزن، هم می توانید خوب غذا بخورید، احساس خوبی داشته باشید و البته وزن خود را به طور معمول کاهش دهید. این برنامه غذایی ساده، روی 1200 کالری به طور خاص طراحی شده است تا به شما کمک کند در هنگام کاهش کالری، انرژی خود را حفظ کنید و بتوانید حدود 1 کیلوگرم در هفته از دست بدهید. در هر روز از این برنامه رژیم غذایی 7 روزه، بهترین غذاها برای کاهش وزن، غذاهای حاوی مقادیر پروتئین بالا، غذاهای دارای فیبر بالا و کالری کافی را به طور کلی، متعادل می سازد.

تعداد حدودی کالری ها در هر روز نوشته شده است تا بدانید که کالری دریافتی شما چقدر است و احساس گرسنگی نکنید؛ مجموع کالری در کنار هر وعده غذایی ذکر شده است، بنابراین می توانید به راحتی مواردی را که مناسب می دانید با هم عوض کنید. این برنامه غذایی سالم را با ورزش روزانه جفت کنید. البته لازم به ذکر است که داشتن بهترین برنامه رژیم غذایی هفتگی، فقط و فقط باید طبق نظر پزشک انجام شود و شما نمی توانید بدون آگاهی، رژیم را رعایت کنید. این دستورات را با پزشک تغذیه خود در میان بگذارید و از رژیم های خودسرانه جداً خودداری نمایید.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی سالم , رژیم غذایی برای کبد چرب , رژیم غذایی برای لاغری شکم ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

  • یکی از مهمترین تغییراتی که در مدت زمان نگهداری دانه های قهوه رخ می‌دهد، تجزیه قندها و تشکیل ترکیبات مختلف از جمله دی اکسید کربن است. جالب است بدانید دی ‌اکسید کربن در داخل دانه های قهوه به دام می‌افتد. پس از اینکه فرایند برشته شدن برای دانه قهوه خام انجام می‌ شود، این دی اکسید کربن به تدریج خارج می گردد.
  • زمانی که دانه های قهوه مقداری از گاز دی اکسید کربن را از دست می‌دهند، طعم آن تغییر پیدا می‌کند. همچنین بوی قهوه نیز حالت اولیه خود متفاوت است. به همین دلیل است که در مدت زمان کوتاه می توانید استفاده کنید.
  • دسته دوم از مهمترین تغییرات در دانه های قهوه در اثر اکسیژن و رطوبت اتفاق می ‌افتد. پس از فروش دانه قهوه، اگر شرایط نگهداری استاندارد نباشد، دانه های قهوه در اثر تماس با اکسیژن هوا و رطوبت، بوهای جدیدی به دست می‌آورند و عطر واقعی خود را از دست خواهند داد. اگر شرایطی را فراهم کنید که این مسئله قابل کنترل باشد، در حقیقت مانع از تماس اکسیژن و رطوبت با دانه های قهوه ای شده اید.
  • نکته دیگر در فروش دانه قهوه این است که بدانید قهوه برشته شده در مقایسه با قهوه سبز نسبت به اثرات اکسیژن و رطوبت، آسیب پذیرتر است. این مسئله باعث می‌ شود اهمیت ذخیره سازی دانه های برشته شده بسیار مهم تر از ذخیره سازی دانه های قهوه سبز باشد.


:: برچسب‌ها: فروش دانه قهوه , فروش دانه قهوه اصفهان , فروش دانه قهوه عمده , فروش دانه قهوه عربیکا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

ترکیبات موجود در قهوه از جمله ترکیبات شیمیایی و مهمِ آن، می تواند به عنوان اصلی ترین مهارکننده بیماری سرطان شناخته شود. شواهد اخیر نشان می دهد که با مصرف منظم قهوه، درمان سرطان دیگر یک احتمال ضعیف محسوب نخواهد شد. جلوگیری از رشد سلول های سرطانی و کاهش روند رشد این سلول ها، از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره نمود. قهوه سرشار از ترکیبات و املاحی است که به صورت مستقیم در مهار بیماری سرطان نقش خواهند داشت.

از بارزترین مواردی که می توان به آن اشاره نمود، وجود بیش از 1000 ترکیب شیمیایی کاملا موثر در قهوه است که می تواند به منظور درمان سرطان به صورت مستقیم مورد استفاده قرار گیرد. قهوه دارای موادی فعال می باشد، موادی که در نوع خود عادی نیستند و مصرف آن ها طی یک بازه زمانی مشخص و طولانی، تاثیراتی ملموس را به نمایش خواهند گذاشت.



:: برچسب‌ها: درمان سرطان , درمان سرطان با قهوه , بهترین درمان سرطان ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

راه های درمان افسردگی در زنان را می توان مثال زد. راه هایی که هر یک متناسب با وضعیت بیولوژیکی افراد توسط پزشک متخصص تجویز می شوند. قهوه به عنوان یک ترکیب شگفت انگیز در درمان بیماری افسردگی به ویژه افسردگی شدید در زنان شناخته می شود. کافئین تنها یک آرامش بخش به شمار نمی آید، بلکه می توان آن را به عنوان یک ترکیب فوق العاده موثر در بهبود و درمان افسردگی معرفی کرد.

پزشکان و متخصصین معتقداند که مصرف کافئین نقش بسیار مهمی در درمان بیماری ها و اختلالات روحی از جمله افسردگی دارد. فواید بسیار زیاد کافئین موجود در قهوه برای درمان افسردگی شدید در زنان و حتی در مردان قابل توجه است. افسردگی در اثر شرایط روحی، محیطی و جسمی ایجاد می شود.

بنابراین از بین بردن هر یک از شرایط موثر در تشدید یا عدم درمان افسردگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ارتباط بسیار معناداری بین مصرف قهوه و درمان افسردگی در زنان وجود دارد. این در حالی است که هیچ ارتباط موثر دیگری میان مصرف محصولات و ترکیبات حاوی کافئین در درمان افسردگی مشاهده نشده است.



:: برچسب‌ها: درمان افسردگی در زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

درمان دیابت نوع 2 بدون دارو برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست؛ چراکه حاضر به رعایت اصول توصیه شده نیستند. به جرئت می توان گفت که درمان این بیماری در حالت عادی و بدون استفاده از داروها به مراتب سخت تر از حالتی است که دارو مصرف می کنید؛ اما یک نقطه برتر در درمان دیابت نوع 2 بدون دارو هم وجود دارد و آن، این است که شما بعد از اتمام دوره درمان با احتمال کمتری از بازگشت مجدد بیماری رو به رو هستید و همچنین نیاز به مصرف داروها و یا تزریق متداوم انسولین ندارید. برای درمان دیابت نوع 2 بدون دارو، شما ابتدا باید سبک تغذیه ای خود را تغییر دهید و به سراغ غذاهایی که در طب سنتی توصیه می شود بروید.



:: برچسب‌ها: درمان دیابت , درمان دیابت نوع2 , درمان دیابت بدون دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

در خرید اینترنتی قهوه به بسته بندی ها بسیار دقت کنید. بسته بندی دانه های قهوه در فروشگاه آنلاین باید به گونه ای تنظیم شده باشد که شما از نظر نیاز خود به خرید قهوه، یک مورد را انتخاب کنید. به طور مثال، بسته بندی 200 گرمی، 500 گرمی .

بهترین بسته بندی قهوه، ظرف بسته شده تحت خلأ است. دانه های قهوه تازه بو داده شده، به مدت یک هفته پس از برشته شدن، مقدار کمی گاز آزاد می کنند. این گازهای منتشر شده به راهی برای خروج نیاز دارند. دریچه یک طرفه، روی بسته بندی ها بسیار مهم است زیرا ورود کوچک ترین مقدار هوای به بسته ها باعث می شود دانه های قهوه تازه بو داده شده، سریع تر کهنه شوند و دانه ها بوی خارج را جذب می کنند. به این ترتیب، بو و طعم خاص قهوه از بین می رود.



:: برچسب‌ها: خرید قهوه , خرید قهوه جوش , خرید قهوه ترک , خرید قهوه اسپرسو ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()