نوشته شده توسط : فدولا

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که قهوه ها جزو محصولات وارداتی هستند، از این رو نمی توانیم قیمت ثابتی را برای خرید و فروش دانه قهوه فله ای در نظر بگیریم؛ چرا که قیمت محصولات وارداتی، تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شوند. این عوامل هر لحظه ممکن است تغییر کنند و به دنبال این تغییرات، شما شاهد تغییر قیمت خرید و فروش دانه قهوه فله ای و یا پودر قهوه و دیگر مشتقات قهوه، خواهید بود.

خرید و فروش دانه قهوه به صورت فله ای، معمولاً بسیار ارزان تر از قهوه های گرمی و بسته بندی است. دلیل این ارزانی این است که این قهوه های فله ای با اینکه مقدار بیشتری از قهوه های بسته ای هستند اما هزینه زیادی صرف بسته بندی و آماده سازی آن ها نشده است، پس طبیعی است که قیمت نهایی به دست آمده هم ارزان تر باشد. اما وقتی یک قهوه به صورت بسته بندی در بازار ارائه می شود، این بسته بندی نشان می دهد که هزینه های زیادی برای طراحی و بسته بندی قهوه صرف شده و این هزینه ها نهایتاً بر روی قیمت نهایی قهوه کشیده می شود.

 

  • دانه های شگفت انگیز قهوه!

در برخی از موارد، شرکت هایی هستند که دانه های قهوه را به صورت فله ای خریداری می کنند و سپس بعد از پودر کردن آن ها، با کمک انواع اسانس ها، پودر قهوه را مزه دار می کنند. پودرهای مزه دار شده قهوه یکی از پرطرفدار ترین انواع قهوه ها در کل دنیا هستند. عموماً ترکیب این پودرها در کنار شیر می تواند یکی از خاص ترین و خوشمزه ترین ترکیب نوشیدنی های دنیا باشد.

نکته جالب درباره پودرهای قهوه مزه دار شده این است که این پودرها نیز مانند دانه های قهوه به صورت فله می توانند در اختیار مشتریان قرار گیرند. البته بهتر است که برای خرید و فروش دانه قهوه فله ای، حتماً از طریق شرکت ها و مجموعه هایی اقدام کنید که اطلاعات کافی درباره انواع قهوه و کیفیت آن ها دارند. در واقع همان طور که می دانید، قهوه ها در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام از این انواع می توانند به صورت بسته ای و یا فله ای به فروش برسند. پس، از خوردن یک قهوه با کیفیت عالی خودتان را محروم نکنید و به دنبال این باشید که از فروشگاه های معتبر و با اطلاعات کافی خرید کنید.

 



:: برچسب‌ها: فروش دانه قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

وقتی نوبت به خرید اینترنتی قهوه (خرید پودر قهوه و دانه های قهوه) از طریق فروشگاه های آنلاین می رسد، تعداد بی شماری وب سایت را می توانید پیدا کنید که انواع دانه های قهوه تازه، دانه های بو داده قهوه، دانه های قهوه ارگانیک، دانه های قهوه خام و حتی دانه های قهوه از سراسر جهان را تأمین کرده اند. انتخاب میان این تنوع، بسیار دشوار و گیج کننده است!

قبل از سفارش و خرید قهوه از یک شرکت آنلاین یا فروشگاه اینترنتی دانه های قهوه، مهم است که وب سایت آنها را ارزیابی کنید و بشناسید که دقیقاً شما دانه های قهوه را به چه کسانی سفارش می دهید. در اینجا 9 نکته مفید و کاربردی ارائه داده ایم که به شما در خرید قهوه کمک می کند. هنگام جستجوی فروشگاه آنلاین دانه های قهوه میتوانید از این موارد به عنوان یک راهنما استفاده کنید.

  • بسته بندی در خرید اینترنتی قهوه

در خرید اینترنتی قهوه به بسته بندی ها بسیار دقت کنید. بسته بندی دانه های قهوه در فروشگاه آنلاین باید به گونه ای تنظیم شده باشد که شما از نظر نیاز خود به خرید قهوه، یک مورد را انتخاب کنید. به طور مثال، بسته بندی 200 گرمی، 500 گرمی . بهترین بسته بندی قهوه، ظرف بسته شده تحت خلأ است. دانه های قهوه تازه بو داده شده، به مدت یک هفته پس از برشته شدن، مقدار کمی گاز آزاد می کنند. این گازهای منتشر شده به راهی برای خروج نیاز دارند. دریچه یک طرفه، روی بسته بندی ها بسیار مهم است زیرا ورود کوچک ترین مقدار هوای به بسته ها باعث می شود دانه های قهوه تازه بو داده شده، سریع تر کهنه شوند و دانه ها بوی خارج را جذب می کنند. به این ترتیب، بو و طعم خاص قهوه از بین می رود.

 

در خرید قهوه به دنبال فروشگاه هایی باشید که دانه های قهوه را در اندازه های مختلف بسته بندی کرده اند. خرید عمده قهوه، خرید عمده دانه قهوه یا خرید پودر قهوه در انواع مختلف در کیسه یا بسته های مختلف از طریق فروشگاه های اینترنتی هم امکان پذیر است. یک فروشگاه خوب برای خرید اینترنتی قهوه نیز دانه های قهوه را در کیسه های 1 کیلوگرمی به فروش می رساند. معمولاً در صورت درخواست ویژه مشتریان، فروشگاه آنلاین دانه های قهوه نیز مایل است بسته های چند صد گرمی یا فروش ساشه قهوه پودری را برای تست برای شما ارسال کند. این کیسه های کوچک دانه های قهوه یا پودر قهوه معمولاً ارزان قیمت است؛ تقریباً به قیمت یک نوشیدنی خاص در کافی شاپ مورد علاقه شما!

  • تازه بودن دانه های قهوه

یک نکته مهم در خرید قهوه وجود دارد و آن هم این است که بسیاری از فروشگاه های آنلاین دانه های قهوه پس از ثبت سفارش، در حالت ایده آل، دانه های قهوه تازه بو داده شده را برای مشتری آماده می کنند. این یعنی دانه های قهوه همیشه و در هر زمان، تازه به دست شما می رسند و عطر و طعم واقعی خود را دارند. این کار باعث می شود که تازه ترین دانه های قهوه با بالاترین کیفیت تضمین شده برای مشتری ارسال شود. هرچه فاصله زمانی برشته کردن و تفت دادن و رسیدن به مقصد شما کمتر باشد، بهتر است.

  • خرد بودن دانه های قهوه

یکی از نکات مهم در خرید قهوه، گزینه های خرد کردن دانه های قهوه پس از تفت دادن است. فروشگاه آنلاین دانه های قهوه باید انواع مختلفی از دستگاه های آسیاب را داشته باشد. دانه های قهوه کامل و خرد نشده، تازه باقی می مانند. اگر از این دانه ها استفاده کنید، بهترین قهوه را درست قبل از دم کشیدن، آماده می کنند. اما مشکل این است که بسیاری از مشتریان، دستگاه مخصوص خرد کردن قهوه ندارند و نمی توانند قهوه خود را آسیاب کنند. در خرید قهوه به دنبال فروشگاه آنلاینی باشید که آسیاب برای خرد کردن دانه های قهوه داشته باشند. می توانید همزمان با خرید قهوه، آسیاب مورد نیاز خود را هم بخرید. این یعنی صرفه جویی در وقت و هزینه های خود.

  • قیمت دانه های قهوه در خرید اینترنتی قهوه

قیمت دانه های قهوه یکی از مهم ترین نکات برای خرید قهوه است. یک گزینه در مورد فروشگاه آنلاین دانه های قهوه این است که مقایسه قیمت قهوه ها با سایر محصولات، باید بسیار آسان باشد. اکثر فروشگاه ها، بسته بندی مشابه با انواع مشابه دانه های قهوه را ارائه می دهند. شاید تمایل نداشته باشید ارزان ترین فروشگاه اینترنتی را پیدا کنید و دانه های قهوه را بخرید؛ قطعاً اعتقاد دارید که به ازای هر هزینه ای که می پردازید، کیفیت دریافت می کنید! اما با مقایسه قیمت های خرید قهوه می توانید از پرداخت هزینه زیاد در سفارش خودداری کنید.

 



:: برچسب‌ها: خرید قهوه , خرید قهوه فوری , خرید اینترنتی قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

شما می توانید معجون درمان پروستات تهیه شده از این گیاه را از بیرون تهیه کنید و یا می توانید برگ ها را خودتان نیز پرورش داده و یا برداشت کنید. یک مرجع عمومی دو فنجان آب برای هر فنجان برگ است. برای شروع فرایند طرز تهیه معجون درمان پروستات گزنه به ترتیب زیر عمل کنید:

  • آب را به برگ ها اضافه کنید.
  • آب را فقط به جوش بیاورید.
  • اجاق گاز را خاموش کنید و بگذارید پنج دقیقه دم بکشد.
  • مخلوط را در یک صافی ریخته و به خوبی صاف کنید. هرچه بهتر معجون را صاف کنید، در هنگام مصرف لذت بیشتری عاید شما خواهد شد.
  • برای این که معجون درمان پروستات تاثیری چندین برابری پیدا کند، می توانید به آن کمی عسل و دارچین اضافه کنید.
  • فقط با یک فنجان چای گزنه شروع کنید تا مطمئن شوید که هیچ واکنشی نسبت به آن ندارید.
  • هر 4 تا 6 ساعت یکبار نصف فنجان از آن را بنوشید. این جوشانده موجب تحریک ادرار شده که علاوه بر درمان پروستات بر دفع سنگ کلیه نیز موثر است.


:: برچسب‌ها: معجون درمان پروستات , بهترین درمان پروستات , درمان پروستات طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

با مصرف برخی از داروها شاید بتواند گفت که درمان فشار خون ممکن است و شاید هم هنوز در این مورد، اختلاف نظر وجود داشته باشد. انواع دارو برای درمان فشار خون بالا استفاده می شود، که موثر ترین آن ها عبارت اند از :

  • مهار کننده های آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACE)
  • مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین (ARB) II
  • مسدود کننده های بتا
  • مسدود کننده های کانال کلسیم
  • مسدود کننده های آلفا
  • آگونیست های آلفا
  • مهارکننده های رنین
  • داروهای ترکیبی

درمان فشار خون بالا با داروهای ادرار آور، اغلب به عنوان اولین خط درمانی برای بیشتر افرادی که فشار خون بالا دارند توصیه می شود.


با این وجود، در صورت بروز مشکلات پزشکی خاص، ممکن است پزشک شما دارویی غیر از "دیورتیک" را به عنوان اولین توصیه درمانی تجویز کند. به عنوان مثال، مهار کننده های ACE اغلب برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند، یک داروی پیشنهادی است. اگر یک داروی مؤثر برای درمان فشار خون بالا، به درستی عمل نکند یا تداخل داشته باشد، ممکن است داروهای اضافی یا داروهای جایگزین توصیه شود. اگر فشار خون شما بیش از 20/10 از حد مجاز باشد، پزشک ممکن است شما را از دو دارو یا مصرف یک داروی ترکیبی در نظر بگیرد.



:: برچسب‌ها: درمان فشار خون بالا , درمان فشار خون طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

وقتی بچه ها غذای نامناسبی را می خورند، مقدار آهن و مواد معدنی را به خوبی دریافت نمی کنند و به این ترتیب، با خطر ابتلا به کم خونی یا چاقی مواجه می شوند. به این جهت است که درمان کم خونی کودکان بسیار توصیه شده است. در قسمت بعدی میبینید که تا چه اندازه می تواند خطرناک باشد. كودكان مبتلا به كم خونی ناشی از مقادير بسيار كم آهن در خون ممكن است موارد غير خوراکی مانند يخ، خاك، رس، كاغذ، مقوا و ذرت را بخورند. این رفتار "پیکا" (تلفظ pie-kuh) خوانده می شود. "پیکا" اغلب در کودکانی دیده می شود که با فقر شدید آهن روبرو هستند. این حالت می تواند باعث یبوست شود.

در این کودکان، پیکا پس از درمان کم خونی با مکمل های آهن (درمان کم خونی کودکان) متوقف می شود. اگر فرزند شما هر یک از این علائم را نشان داده است، لطفاً به پزشک متخصص اطفال خود مراجعه کنید. حتی سطح کم خونی خفیف نیز می تواند بر انرژی بدن، تمرکز و توانایی یادگیری کودکان تأثیر بگذارد. کم خونی فقر آهن مزمن می تواند منجر به اختلال دراز مدت و مداوم در رشد شود. در بیشتر موارد، یک شمارش ساده سلول های خون می تواند کم خونی را نشان دهد.



:: برچسب‌ها: درمان کم خونی , درمان تالاسمی , درمان کم خونی مینور ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

پس از شروع درمان فشار خون بالا با دارو، حداقل باید یکبار در ماه تا رسیدن به فشار خون نرمال، به پزشک مراجعه کنید. یک یا دو بار در سال، پزشک ممکن است سطح پتاسیم موجود در خون شما را بررسی کند (دیورتیک ها می توانند این میزان را کاهش دهند، و مهارکننده های ACE و ARB ممکن است این مقدار را افزایش دهند) و سایر الکترولیت ها و سطح BUN / کراتینین (برای بررسی سلامت کلیه ها) نیز بررسی می شوند. پس از رسیدن به هدف رسیدن به فشار خون متعادل، بسته به اینكه شما بیماری های دیگری مانند نارسایی قلبی داشته باشید یا خیر، باید هر سه یا شش ماه به پزشک خود مراجعه كنید. این راهکارها به درمان فشار خون می تواند کمک کند.



:: برچسب‌ها: درمان فشار خون , درمان فشار خون بالا , درمان فشار خون بدون دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

در این مرحله از کبد چرب با این که بیماری نسبت به گرید 1 پیشرفت زیادی کرده است؛ اما هنوز هم درمان های گیاهی قدرت لازم را دارند. بهتر است در کنار داروهای تجویز شده پزشک، با اجازه او درمان های گیاهی را هم شروع کنید.

  • سیر

سیر ماده ای تحت عنوان آلیسین دارد که نوعی آنتی اکسیدان سولفوردار بوده و برای سم زدایی بهتر و موثر تر بافت کبدی موثر است.

  • خار مریم

خار مریم گیاهی است که به دلیل اثرات محافظت کننده از کبد بسیار شناخته شده است. بعضی از مطالعات نشان داده اند که این گیاه، به تنهایی یا همراه با ویتامین E ، ممکن است به کاهش مقاومت به انسولین، التهاب و آسیب های کبدی در مبتلایان به کبد چرب کمک کند. درمان کبد چرب گرید 2 با خار مریم یکی از بهترین و سالم ترین راه ها است.

  • خاکشیر و درمان کبد چرب

یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان و پاکسازی بافت کبد است. برای استفاده بهتر باید خاکشیر را با ترنجبین ترکیب کنید. ترکیب خاکشیر با ترنجبین در درمان سودا و بلغم تأثیر به سزایی دارد. خاکشیر را می توانید باعسل هم مصرف کنید که در این صورت، درمان موثر تر بوده و طول درمان کبد چرب گرید 2 کاهش می یابد و درمان سریع تر روی می دهد.

  • چای سبز

یک تحقیق در دانشگاه کلمبیا نشان داد که آنتی اکسیدان های موجود در این چای به نام کاتچین به کاهش چربی و التهاب کبد در مبتلایان به کبد چرب کمک می کند.

  • قهوه

مشابه به آن چه در مورد درمان کبد چرب گرید 1 گفته شد، اگر به دنبال درمان سریع کبد چرب گرید 2 هستید، قهوه بهترین گزینه است. براساس برخی نظریات علمی، قهوه می تواند تا 10 درصد زمان درمان کبد چرب را کاهش دهد. استفاده از قهوه با سایر داروهای طبیعی به خصوص عسل و خارمریم تاثیر آن را چند برابر می کند.



:: برچسب‌ها: درمان کبد چرب , کبد چرب گرید2 , درمان کبد چرب با خاکشیر ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

قهوه، حاوی صدها ترکیب فعال زیستی است که بسیاری از این ترکیبات آنتی اکسیدان هستند و با آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد در سلول های شما مبارزه می کنند. ترکیبات فعال موجود در ساختار دانه های قهوه با تغییر مکانیسم سلول های آسیب دیده، آن ها را از بین برده و به درمان بیماری های زوال عقل نظیر آلزایمر و پارکینسون کمک می کنند. در حقیقت معجزه درمان آلزایمر به وسیله قهوه به دلیل همین ترکیبات فعال است. در اینجا مهمترین عناصر فعال قهوه ذکر شده است :

  • کافئین

کافئین، ماده اصلی موجود در قهوه، سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند. این ماده رایج ترین ماده روانگردان در سراسر جهان است. شاید اگر کافئین در قهوه نبود، معجزه درمان آلزایمر به کمک این دانه های تیره امکان پذیر نمی شد.

  • کافول

در روغن طبیعی قهوه مقادیر زیادی از این ترکیب وجود دارد. این ماده میزان مواد مضر در خون را به سرعت کاهش می دهد. این ماده همچنین به درمان بیماری های کبدی نیز کمک می کند. با این حال کافول در درمان آلزایمر با قهوه نقش قابل ملاحظه ای ندارد.



:: برچسب‌ها: معجزه درمان آلزایمر ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فدولا

رژیم غذایی زنان باردار، مجموعه مواد غذایی و خوراکی ها را شامل می شود که هم به سلامت مادر و هم به سلامت جنین بسیار کمک می کند. وقتی می خواهید یک برنامه غذایی سالم ترتیب دهید، باید تمرکز خود را بر روی غذاهای کامل تر بگذارید که بیشترین مواد مفید را در دوران بارداری در اختیار شما قرار می دهند. مواد غذایی شامل پروتئین ها، ویتامین ‌ها، مواد معدنی، انواع چربی های سالم، کربوهیدرات های پیچیده و مایعات فراوان و فیبر غذایی، انواع نمونه های از بهترین مواد غذایی هستند که باید در رژیم غذایی مخصوص خانم های باردار گنجانده شود. مصرف هر کدام از این مواد غذایی در جایگاه خود اهمیت دارد.

در رژیم غذایی زنان باردار، مجموعه ‌ای از لبنیات و سبزیجات میوه‌ها و گوشت دیده می شود. هر کدام از این مواد غذایی فواید و خواص متعددی را برای مادران باردار تامین می کنند. چه بسا اگر یک ماده غذایی به اعتدال در رژیم غذایی این گروه از افراد گنجانده نشود، می تواند جنین را با کمبود مواد مغذی مواجه کند که در نتیجه در رشد و سالم بودن او، تاثیر منفی خواهد گذاشت. به دلیل اهمیت مواد غذایی در رژیم روزانه زنان باردار، در ادامه مطلب به طور کاملاً خلاصه اما کامل درباره مواد غذایی و مقدار آن در رژیم روزانه صحبت می کنیم.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی مدیترانه ای , رژیم غذایی بارداری ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400 | نظرات ()