سلسله واکنش های قهوه در درمان آلزایمر
نوشته شده توسط : فدولا

معجزه درمان آلزایمر با قهوه زمانی خود را نشان می دهد که ما به طور دقیق به بررسی ویژگی ها و خواص درمانی قهوه می پردازیم. سلسله واکنش های قهوه در درمان آلزایمر یکسری واکنش ها را به ترتیب عوامل خطر برای ایجاد آلزایمر را برطرف و سپس به درمان آلزایمر می پردازد. خواص زیر، همگی باعث شروع روند درمان آلزایمر با قهوه می شوند :

قهوه با خنثی کردن مواد شیمیایی درون مغز که اثرات سوء دارند، در مرحله اول افسردگی را از بین می برد. افسردگی بیش از حد در مواردی باعث ایجاد آلزایمر می شود.
شاید این خاصیت ربط زیادی به معجزه درمان آلزایمر قهوه نداشته باشد؛ اما به طور غیرمستقیم در جلوگیری از آلزایمر موثر است. بسیاری از ما گرفتار سردردها می شویم و برای تسکین آنها به داروهای شیمیایی مسکن روی می آوریم. تحقیقات نشان می دهد که برخی از این داروها خود عامل ایجاد پلاک های آمیلوئید و آلزایمر هستند. قهوه با کافئینی که دارد برای درمان سردرد از تمام مسکن های موجود قوی تر است.در مواردی مشاهده شده است که پارکینسون به صورت مکمل در کنار آلزایمر اثراتی را از خود بروز می دهد. شما با بهره گیری از درمان آلزایمر با قهوه می توانید پارکینسون را هم درمان کنید.





:: برچسب‌ها: درمان آلزایمر خفیف , درمان آلزایمر طب سنتی , درمان آلزایمر خیراندیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: