درمان آلزایمر در طب سنتی چگونه انجام می شود ؟
نوشته شده توسط : فدولا

درمان آلزایمر در طب سنتی بسیار آسان تر از تصورات ما است. برای انتخاب این شیوه از درمان آلزایمر کافی است شما تغییرانی در رژیم های غذایی خود ایجاد و موادی را به آن بیفزایید. این مواد با شروع متابولیسم های خاصی، سعی می کنند تا حدی جلوی تجمع آمیلوئید های بتا را در مغز بگیرند. این روند به کاهش علائم بیماری و درمان آلزایمر به طور نسبی منجر می شود. از جمله این مواد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • گرده گل و درمان آلزایمر

شاید حتی تاکنون به آن فکر هم نکرده باشید؛ اما گرده گل همان چیزی است که خواص بی نظیر را برای عسل به ارمغان می آورد. این ماده غذای زنبور های جوان است که البته یکی از کامل ترین خوراکی های طبیعی به شمار می رود. این ماده از آن جهت کامل ترین خوراکی طبیعی محسوب می شود که سرشار از مواد مغذی است که بدن انسان به آن ها احتیاج دارد. نشریه نیچر که یکی از معتبرترین نشریه های علمی در دنیا است، می نویسد: این محصول حاوی مقادیر زیادی پروتئین، اسید آمینه های آزاد و ویتامین های متعددی است که موجب تقویت سیستم عصبی می گردند. این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای درمان آلزایمر در طب سنتی به حساب می آید. امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که در کنار تهیه و فروش محصولات زنبوری مانند ژل رویال و عسل و ... ، گرده گل هم تولید می کنند.

  • کنجد

اگر بخواهیم در مورد فواید کنجد در درمان آلزایمر و بیماری های دیگر صحبت کنیم، باید ساعت ها وقت بگذاریم و تازه هنوز نخواهیم توانست تمام ویژگی ها را مورد بررسی قرار دهیم. روغن تهیه شده از کنجد بی نظیر ترین ماده ای است که برای درمان به شما پیشنهاد می شود. این روغن می تواند به صورت موثر علائم بیماری های زوال عقل را کاهش دهد و بیشتر نقش آن در از بین بردن افسردگی است. با یک تحقیق کوچک چند دقیقه ای متوجه خواهید شد که در حال حاضر بیش از 100 موسسه علمی برتر در حال تحقیق روی درمان آلزایمر در طب سنتی به کمک کنجد و روغن تهیه شده از آن هستند.

  • قهوه

در مورد تاثیر قهوه در درمان آلزایمر، دوگانگی های زیادی میان نظر دانشمندان مختلف وجود دارد. برخی از دانشمندان معتقدند که دانه های سیاه رنگ قهوه می تواند علائم بیماری آلزایمر را از بین ببرند و یک روش موثر برای درمان آلزایمر در طب سنتی باشند؛ اما برخی دیگر نظر مخالف دارند. آنچه که باقطعیت می توان گفت این است که شاید قهوه تاثیر چشمگیری در درمان بیماری های زوال عقل نداشته باشد؛ اما در مورد کاهش علائم کاملا بی تاثیر هم نیست. می توانید مدتی آن را زیر نظر پزشک مصرف کنید و ببینید آیا تاثیری در کاهش علائم بیماری و درمان آلزایمر شما دارد یا نه.





:: برچسب‌ها: درمان آلزایمر , درمان آلزایمر با قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: