درباره کشف جدید درمان دیابت چه می دانید ؟
نوشته شده توسط : فدولا

در کشف جدید درمان دیابت، نتایج رضایت بخشی برای افراد مبتلا به دیابت به دست آمده است. داروی جدید خوراکی برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 تأیید شده است و محققان امیدوار هستند که بتوانند این دارو را برای درمان کامل دیابت معرفی کنند. این تولیدات، یک داروی جدید برای دیابت نوع 2 است که اولین نوع از داروهای درمان دیابت است که به صورت قرص در دسترس خواهد بود. این داروها به عنوان کشف جدید درمان دیابت، یک گزینه ارزان تر و آسان تر را به افراد دیابتی می دهد تا بتوانند بیماری خود را کنترل نمایند.

 

کارشناسان معتقدند که این داروی جدید، به فرم جدید و خوراکی، نیاز به مصرف انواع داروهای دیگر را که هم اکنون فقط به شکل تزریقی در دسترس هستند را نیز برطرف کند. این کشف جدید درمان دیابت، تزریق انسولین را از بین می برد و بیمار باید فقط، قرص را مصرف کند. تزریق داروهای دیابت می تواند گران قیمت و استرس زا باشد. شما به سرنگ نیاز دارید و باید تزریق صحیح را بیاموزید. این کار برای افراد مسن، دشوارتر است.

 

از طرفی دیگر، فشار روانی زیادی را به افراد مبتلا به دیابت وارد می کند.مطالعاتی که درباره مصرف برخی از نوشیدنی ها و مواد غذایی برای کاهش قند خون انجام شده است، نتایج نشان داده اند نوشیدن قهوه های بدون شکر می تواند قند خود را پایین بیاورد. البته باید اعتدال را رعایت کرد و از اثر کافئین بالا در افزایش استرس و فشار خون نباید غافل شد.





:: برچسب‌ها: درمان دیابت نوع2 , داروی جدید درمان دیابت , درمان دیابت بدون دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: