بهترین روش های درمان فشار خون پایین
نوشته شده توسط : فدولا

فشار خون پایین که هیچ نشانه و علائمی ندارد و فقط علائم خفیفی ایجاد می کند، به ندرت به درمان فشار خون پایین نیاز دارد. اگر علائمی دارید، روش های درمانی به علت آن بستگی دارد. به عنوان مثال، وقتی داروهایی را مصرف می کنید ممکن است باعث فشار خون پایین شود؛ در این صورت، بهترین راهکار درمان معمولاً شامل تغییر یا قطع دارو یا کاهش دوز مصرفی است.

 اگر مشخص نیست که چه چیزی باعث فشار خون پایین شما می شود یا درمان خاصی برای آن وجود ندارد، هدف این است که فشار خون خود را افزایش داده و علائم را کاهش دهید. بسته به سن، وضعیت سلامتی و نوع فشار خون پایین شما، می توانید درمان فشار خون پایین را از چند طریق انجام دهید:


از نمک بیشتری استفاده کنید!
متخصصان معمولاً محدود کردن نمک را در رژیم غذایی خود توصیه می کنند زیرا سدیم می تواند گاهی اوقات به طرز چشمگیری فشار خون را افزایش دهد. برای افرادی که فشار خون پایینی دارند، این می تواند یک پیشنهاد خوب باشد. اما از آنجا که سدیم اضافی می تواند منجر به نارسایی قلبی بخصوص در افراد مسن شود، لازم است قبل از افزایش نمک در رژیم غذایی خود با پزشک خود مشورت کنید.

 

آب بیشتری بنوشید!
مایعات باعث افزایش حجم خون شده و به جلوگیری از کم آبی بدن کمک می کنند، که هر دو در درمان فشار خون پایین بسیار مهم هستند.

 

جوراب های فشرده تر بپوشید!
جوراب ساق بلند الاستیک که معمولاً برای تسکین درد و تورم رگ های واریسی استفاده می شوند، می توانند به کاهش جمع شدن خون در پاها کمک کند. این راه می تواند یکی از بهترین راهکارهای درمان فشار خون پایین باشد. البته برای جلوگیری از عوارض باید حتماً با پزشک مشورت کنید.

 

بهترین راهکارهای درمان فشار خون عصبی در سایت فدولا

 

 





:: برچسب‌ها: درمان فشار خون بالا , درمان فشار خون در منزل , درمان فشار خون جوانان , درمان فشار خون عصبی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: