عوامل موثر بر قیمت خرید و فروش دانه قهوه فله ای
نوشته شده توسط : فدولا

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که قهوه ها جزو محصولات وارداتی هستند، از این رو نمی توانیم قیمت ثابتی را برای خرید و فروش دانه قهوه فله ای در نظر بگیریم؛ چرا که قیمت محصولات وارداتی، تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شوند. این عوامل هر لحظه ممکن است تغییر کنند و به دنبال این تغییرات، شما شاهد تغییر قیمت خرید و فروش دانه قهوه فله ای و یا پودر قهوه و دیگر مشتقات قهوه، خواهید بود.

خرید و فروش دانه قهوه به صورت فله ای، معمولاً بسیار ارزان تر از قهوه های گرمی و بسته بندی است. دلیل این ارزانی این است که این قهوه های فله ای با اینکه مقدار بیشتری از قهوه های بسته ای هستند اما هزینه زیادی صرف بسته بندی و آماده سازی آن ها نشده است، پس طبیعی است که قیمت نهایی به دست آمده هم ارزان تر باشد. اما وقتی یک قهوه به صورت بسته بندی در بازار ارائه می شود، این بسته بندی نشان می دهد که هزینه های زیادی برای طراحی و بسته بندی قهوه صرف شده و این هزینه ها نهایتاً بر روی قیمت نهایی قهوه کشیده می شود.

 

  • دانه های شگفت انگیز قهوه!

در برخی از موارد، شرکت هایی هستند که دانه های قهوه را به صورت فله ای خریداری می کنند و سپس بعد از پودر کردن آن ها، با کمک انواع اسانس ها، پودر قهوه را مزه دار می کنند. پودرهای مزه دار شده قهوه یکی از پرطرفدار ترین انواع قهوه ها در کل دنیا هستند. عموماً ترکیب این پودرها در کنار شیر می تواند یکی از خاص ترین و خوشمزه ترین ترکیب نوشیدنی های دنیا باشد.

نکته جالب درباره پودرهای قهوه مزه دار شده این است که این پودرها نیز مانند دانه های قهوه به صورت فله می توانند در اختیار مشتریان قرار گیرند. البته بهتر است که برای خرید و فروش دانه قهوه فله ای، حتماً از طریق شرکت ها و مجموعه هایی اقدام کنید که اطلاعات کافی درباره انواع قهوه و کیفیت آن ها دارند. در واقع همان طور که می دانید، قهوه ها در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام از این انواع می توانند به صورت بسته ای و یا فله ای به فروش برسند. پس، از خوردن یک قهوه با کیفیت عالی خودتان را محروم نکنید و به دنبال این باشید که از فروشگاه های معتبر و با اطلاعات کافی خرید کنید.

 





:: برچسب‌ها: فروش دانه قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: