چرا برخی داروها کارایی لازم را در درمان کولیت عصبی ندارند؟
نوشته شده توسط : فدولا

استفاده از داروهای گیاهی مانند داروهای مدرن دیگر نیاز به بررسی برخی عوامل دارد. یکی از مهمترین مواردی که قبل از استفاده از داروهای گیاهی برای درمان کولیت باید به آن توجه شود، شرایط بیمار و میزان پیشرونگی بیماری است که باید توسط پزشک تشخیص داده شود. بعد از مشخص شدن این موارد متخصص با تکیه بر دانش خود موثرترین راه درمان کولیت عصبی روده با دارو گیاهی را به شما معرفی می کند و شما با خیال راحت می توانید روند درمان را شروع کنید. لازم به ذکر است که بگوییم برای درمان این بیماری تنها استفاده از دارو کفایت نمی کند، بلکه شما باید تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید که مهم ترین این تغییرات برای دریافت نتیجه بهتر از درمان کولیت عصبی روده با دارو گیاهی ،عبارتند از:


فشار‌های روحی را کنترل کنید
فشار روحی و اضطراب یا افسردگی منجر به تشدید بیماری می ‏گردند. فراگیری این که چگونه فشار روحی را کنترل کنیم به بهبود وضعیت مزاجی کمک خواهد کرد. ابتدا علل فشار روحی را در زندگی خود مشخص کنید و راه‌ های تازه برای کنار آمدن با آن را یاد بگیرید. ورزش مرتب راه مهمی برای رهایی از فشار روحی است. همچنین ورزش با بهتر کردن حرکات لوله گوارش به درمان کمک می ‏کند. لازم به ذکر است که نه تنها در این بیماری بلکه در تمام بیماری های عصبی، شما ابتدا باید مشکلات عصبی را برطرف و بعد به دنبال موثرترین درمان باشید.


فشار را از روی روده هایتان بردارید
مصرف غیرمتعارف غذاهای آماده و خوراکی های نامناسب در کنار مشکلات عصبی سبب ایجاد بیماری کولیت عصبی می شوند. درمان کولیت عصبی روده با دارو گیاهی زمانی کارایی حداکثر دارد که شما مثل قبل به روده هایتان با غذاهای نامناسب فشار وارد نکنید. اگر هزاران داروی گیاهی و شیمیایی برای درمان بیماری خود مصرف کنید اما حواستان به این موضوع نباشد، نتیجه قابل قبولی دریافت نخواهید کرد.





:: برچسب‌ها: درمان کولیت عصبی روده ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: